sâmbătă, 9 aprilie 2011

Decizie organizare 11 februarie 2011

DECIZIA NR. 3 din 11.02.2011

1. Comunicarea hotararilor Adunarii Generale a Proprietarilor se va face in conformitate cu art.10 si art. 25 din Legea 230/2007 prin afisarea acestora la avizierul blocului, cat si prin publicarea pe blogul asociatiei (ap20B1);
2. Avand in vedere faptul ca asociatia nu detine calculator si imprimanta si ca materilele pentru asociatie sunt editate si printate de presedintele asociatiei la calculatorul si imprimanta personala, se aproba decontarea odata pe an a unui set se cartuse pentru imprimanta;
3. Se aproba cumpararea unui sistem de iluminare cu senzor de prezenta pentru parterul blocului.
4. In conformitate cu art. 14 din HG 1588/2007, atat convocarea, cat si reconvocarea sedintelor Adunarii Generale a Proprietarilor, se va face prin anuntul la avizier, cat si tabel nominal semnat de majoritatea proprietarilor.
5. Avand in vedere faptul ca Statutul asociatiei nu este intocmit cu respectarea prevederilor L 230/2007, se impune adoptarea unui nou statut, urmand a se parcurge urmatarele etape:
A) Etapa 1-Se va luat acordul a minim 2/3 din proprietari;
B) Etapa II- Comitetul Executiv va elabora Proiectul de Statul, care va fi afisat la avizier si postat pe blogul asociatiei;
C) Etapa III- Proiectul de Statut va fi supus aprobarii Adunarii Generale;
De asemenea va fi reactuatizat si Acordul de asociare al membrilor asociatiei.
Tinand cont de faptul ca legea prevede ca peste 2/3 din proprietari sa adopte cele de mai sus, cat si de faptul ca la sedinte nu este asigurata prezenta necesara, in conformitate cu art. 8, art.25 din Legea 230/2007, acordul se va lua pe baza de tabel nominal.
Termen : 15. 04.2011.

COMITETUL EXECUTIV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu