marți, 12 martie 2013

Buget de venituri si cheltuieli pe anul 2013


BUGET DE VENITURI SI CHELTUIELI
PENTRU ANUL 2013

                                                                                    
In conformitete cu prevederile art. 27 si 30 din Legea nr. 230/ 2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, Comitetul Executiv propune prezentul Buget de venituri si cheltuieli pentru anul financiar 2013:
VENITURI
Asociatia de Proprietari Blocul 20 B 1 are venituri din :
1. Fondul de rulment;
2. Fondul de reparatii;
3. Penalizari incasate;
4. Dobanzi CEC Bank

A. CHELTUIELI
Pentru desfasurarea in bune conditii a activitatilor in cadrul asociatiei se vor efectua urmatoarele plati:
1. Facturi furnizori;
2. Salarii si indemnizatii;
3. Impozite;
4. Cheltuieli administrative;
5. Reparatii;
Pentru plata facturilor, salariilor, impozitelor si a cheltuieli administrative se va folosi sumele din fondul de rulment ( fond ce se va reactualiza in conformitate cu prevederile legale de Comitetul executiv);
Pentru achitarea cheltuielilor pentru reparatiile stabilite se vor folosi sumele incasate la fondul de reparatii, penalizari, dobanzi CEC.

PROPUNERE DE FINANTARE A PLANULUI DE REPARATII
Avand in vedere valoarea lucrarilor propuse in Planul de reparatii consideram ca este necesar un fond de reparatii pentru anul 2013 de aproximativ 10000 lei , suma ce exista in fondul de reparatii depus la CEC.

Tinand cont de situatiile anilor anteriori, cand au aparut avarii la instalatiile blocului si nu au fost sume in fondul de reparatii, Comitetul Executiv propune adunarii generale oprirea sumei de 2500 lei , reprezentand   5,02 lei la garsoniera si 10,46 lei la apartament, sumele vor fi oprite  6 luni (aprilie-septembrie).

                                                                          

COMITETUL EXECUTIV

Plan de repararii pe anul 2013


PLAN DE REPARATII

pe anul 2013

 

 

In conformitate cu prevederile art. 27 si 30 din Legea nr. 230/ 2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, Comitetul Executiv propune prezentul Plan de reparatii pe anul 2013, ce cuprinde urmatoarele lucrari:


1. Inlocuirea tevilor de apa calda de la subsol, cu tevi din PPR;



Prezentul plan de reparatii va intra in vigoare in urma aprobarii de  adunarea generala din 03.03.2013.

 

COMITETUL EXECUTIV

Proces verbal din 03.03.2013 Descarcare de gestiune pe anul 2012


                                                 PROCES VERBAL
                                         nr. 2 din data de 03.03.2013
           al sedintei Adunarii Generale a Asociatiei de Proprietari Blocul 20 B 1.


            La sedinta din data de 03.03.2013 a Adunarii Generale a Asociatiei de Proprietari Blocul 20 B 1, din municipiul Bucuresti, str. Bogdan Gheorghe Tudor, nr. 4, sectorul 3, convocata pentru prima data din totalul de 44 de proprietari, membrii ai asociatiei, au fost reprezentati un numar de 24 proprietari de apartamente, din care 11 proprietari au fost prezenti personal si 13 reprezentati prin imputernicit.
           Prezenta la sedinta a fost de 54,5 %, adunarea generala fiind statutara si intrunita conform prevederilor legale in vigoare.


Ordinea de zi a sedintei:


1. Prezentarea Darii de seama a Comitetului Executiv privind activitatile desfasurate in anul 2012;

2. Prezentarea Raportului Comisiei de cenzori cu propunere de descarcare de gestiune pe anul 2012;

3. Prezentarea spre aprobare a Planului de reparatii pentru anul 2013;

     3.a-1. Inlocuirea tevilor de apa calda de la subsol cu tevi din PPR;

            2. Montarea unui sistem de supraveghere video la parterul blocului.

      3.b- 1. Inlocuirea tevilor de apa calda de la subsol cu tevi din PPR; 


4. Prezentarea spre aprobare a Bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2013

5. Descarcarea de gestiune  a Comitetului Executiv si a administratorului pe anul 2012, in baza Raportului Comisiei de cenzori ;

                In urma dezbaterilor s-a hotarat urmatoarele:

Punctul 1. Prezentarea Darii de seama a Comitetului Executiv privind activitatile desfasurate in anul 2012.

-se aproba.

23 voturi pentru, reprezentand 96% din totalul proprietarilor reprezentati;
  1 voturi contra, reprezentand   4% din totalul proprietarilor reprezentati;
  0 voturi abtineri, reprezentand 0 % din totalul proprietarilor reprezentati;

Punctul 2. Prezentarea Raportului Comisiei de cenzori cu propunere de descarcare de gestiune pe anul 2012;

-se aproba.
23 voturi pentru, reprezentand 96% din totalul proprietarilor reprezentati;
  1 voturi contra, reprezentand   4 % din totalul proprietarilor reprezentati;
  0 voturi abtineri, reprezentand 0 % din totalul proprietarilor reprezentati.

Punctul 3-a. Planul de reparatii pentru anul 2013;(Varianta 1).

         1. Inlocuirea tevilor de apa calda de la subsol, cu tevi din PPR;
         2. Montarea unui sistem de supraveghere video la parterul blocului;

- nu se aproba.
10 voturi pentru, reprezentand  42% din totalul proprietarilor reprezentati;
14 voturi contra, reprezentand  58 % din totalul proprietarilor reprezentati;
  0 voturi abtineri, reprezentand  0 % din totalul proprietarilor reprezentati.


Punctul 3-b. Planul de reparatii pentru anul 2013(Varianta 2).

       1. Inlocuirea tevilor de apa calda de la subsol, cu tevi din PPR;

 -se aproba.
23 voturi pentru, reprezentand    96% din totalul proprietarilor reprezentati;
   1 voturi contra, reprezentand     4 % din totalul proprietarilor reprezentati;
   0 voturi abtineri, reprezentand   0 % din totalul proprietarilor reprezentati.

Punctul  4. Bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2013;

 -se aproba.
23 voturi pentru, reprezentand   96% din totalul proprietarilor reprezentati;
  1 voturi contra, reprezentand     4 % din totalul proprietarilor reprezentati;
  0 voturi abtineri, reprezentand   0 % din totalul proprietarilor reprezentati.

Punctul 5. Descarcarea de gestiune  a Comitetului Executiv si a administratorului pe anul 2012, in baza Raportului Comisiei de cenzori ;

 -se aproba.
23 voturi pentru, reprezentand 96 % din totalul proprietarilor reprezentati;
  1 voturi contra, reprezentand   4 % din totalul proprietarilor reprezentati;
  0 voturi abtineri, reprezentand 0 % din totalul proprietarilor reprezentati. 

                Drept pentru care a fost incheiat prezentul proces verbal.

 

                Comitetul Executiv