miercuri, 20 februarie 2013

Anunt adunare generala 03 martie 2013


A N U N T

PE DATA DE 03.03.2013, ORA 10.00, VA AVEA LOC SEDINTA ADUNARII GENERALE A
ASOCIATIEI DE PROPRIETARI BLOCUL 20 B1 PE ANUL 2012.

ORDINEA DE ZI :

1. Prezentarea Darii de seama a Comitetului Executiv privind activitatile desfasurate in anul 2012;
2. Prezentarea Raportului Comisiei de cenzori cu propunere de descarcare de gestiune pe anul 2012;
3. Prezentarea spre aprobare a Planului de reparatii pentru anul 2013;
4. Prezentarea spre aprobare a Bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2013
5. Descarcarea de gestiune  a Comitetului Executiv si a administratorului pe anul 2012, in baza Raportului Comisiei de cenzori ;



COMITETUL EXECUTIV

Decizia nr 1 din 2013


DECIZIE
 nr. 1 /20.02.2013

Avand  in vedere prevederile  art. 23  din  Legea 230/ 2007  se aproba urmatoarea ordine de zi :
1.    Stabilirea datei sedintei Adunarii Generale a Asociatiei de Proprietari Blocul 20 B 1 pentru Descarcarea de gestiune a Comitetului Executiv si a administratorului pe anul 2012, respectiv  aprobarea Planului de reparatii pe anul 2013 si a Bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2013;
La sedinta au fost invitati si membrii comisiei de cenzori si administratorul.
      Ordinea de zi prezentata mai sus a fost aprobata de Comitetul Executiv.

COMITETUL EXECUTIV

sâmbătă, 9 februarie 2013





BUGET DE VENITURI SI CHELTUIELI
PENTRU ANUL 2013
                                                                                     PROIECT
In conformitete cu prevederile art. 27 si 30 din Legea nr. 230/ 2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, Comitetul Executiv propune prezentul Buget de venituri si cheltuieli pentru anul financiar 2013:
VENITURI
Asociatia de Proprietari Blocul 20 B 1 are venituri din :
1. Fondul de rulment;
2. Fondul de reparatii;
3. Penalizari incasate;
4. Dobanzi CEC Bank

A. CHELTUIELI
Pentru desfasurarea in bune conditii a activitatilor in cadrul asociatiei se vor efectua urmatoarele plati:
1. Facturi furnizori;
2. Salarii si indemnizatii;
3. Impozite;
4. Cheltuieli administrative;
5. Reparatii;
Pentru plata facturilor, salariilor, impozitelor si a cheltuieli administrative se va folosi sumele din fondul de rulment ( fond ce se va reactualiza in conformitate cu prevederile legale de Comitetul executiv);
Pentru achitarea cheltuielilor pentru reparatiile stabilite se vor folosi sumele incasate la fondul de reparatii, penalizari, dobanzi CEC.
PROPUNERE DE FINANTARE A PLANULUI DE REPARATII
Avand in vedere valoarea lucrarilor propuse in Planul de reparatii consideram ca este necesar un fond de reparatii pentru anul 2013 de aproximativ 10000 lei , suma ce exista in fondul de reparatii depus la CEC.
Tinand cont de situatiile anilor anteriori, cand au aparut avarii la instalatiile blocului si nu au fost sume in fondul de reparatii, Comitetul Executiv propune adunarii generale oprirea sumei de 2500 lei , reprezentand   5,02 lei la garsoniera si 10,46 lei la apartament, sumele vor fi oprite  6 luni (aprilie-septembrie).

                                              Plan de reparatii pe anul 2013
     Lucrarea                                                                                          Valoarea propusa
1. Inlocuirea tevilor de apa calda de la subsol, cu tevi din PPR       6500 lei
2. Montarea unui sistem de supraveghere video la parter              3500 lei
    TOTAL                                                                                                  10000 lei                       
                           
COMITETUL EXECUTIV



Raportul Comisiei de cenzori din 12.01.2013


R A P O R T
Incheiat astazi 12.01.2013.
                Comisia de cenzori formata din Neacsu Georgeta, Barbu Adrian si Stanciu Viorica s-a intrunit astazi data de mai sus pentru a intocmi Raportul de activitate pe anul 2012 si a constatat urmatoarele:
Administratia blocului 20 B1 a fost asigurata pe aceasta perioada de  Alecu Marin (din 31.08.2012-Topoloiu Emil)-presedinte, Gavrila Elena si Toparceanu Vasile –membri, Nedelescu Stefan – administrator.
                Raportul s-a intocmit in baza art. 33 din Legea 233/2007 si art. 19-20 din HG 1588/2008, Norma Metodologica din 19.XII.2008.
                Activitatea Comitetului Executiv o apreciem a fi buna , deciziile adoptate au fost in conformitate cu Regulamentul de Organizare si Functionare al asociatiei si a legislatiei in vigoare.
                Pe parcursul anului s-au facut unele lucrari la bloc conform ofertelor cele mai avantajoase ca: modernizarea holului de la parterul blocului care  a costat 4509,50 Roni (materiale si manopera); reparat  tevi de la subsol 125,80 lei ; reparat terasa la ap. 43- 1150 lei; imbracat cabina liftului 2618,39 lei; reparat amortizorul de la intrarea blocului 139 lei si verificarea apometrelor 300 lei.
                Soldurile la data de 31.XII.2012 sunt urmatoarele:
Fond rulment = 17806,10 Ron
Penalizari= 466,65
Chirii=20,00
Fond reparatii= 9252,10
CEC = 11372,43
Incasari pe anul 2012= 158442,70
Sold 31.XII.2011 = 1006,48
I.                    VENITURI
Intretinere = 136335,27
Penalizari= 668,36
Fond rulment= 2259,00
Fond reparatii= 15180,07
Ridicari CEC= 4000,00
TOTAL= 158442,70

II.                  CHELTUIELI
RADET=55844,75
APA NOVA= 33864,68
ROSAL=7661,31
Curatenie= 7499,52
Gaze= 5631,08
Lumina= 4341,11
Lift= 2100,00
Cheltuieli ad-tive= 180,01
Salarii= 10417,00
Indemnizatii= 10422,00
Interfon= 654,72
Rep. tevi subsol= 725,80
Rest. F. rulment= 500,00
Verificari apometre= 300,00
Reparat  terasa ap. 43= 1150,00
Lucrari parter= 4509,50
Verificari ISCIR= 372,00
Imbracat cabina lift= 2618,39
Depus la CEC= 8000,00
Trezorerie= 479,00
Deratizare=124,00
Amortizor usa intrare=139,00
TOTAL= 159 144,77
Incasari= 158442,70
Sold 31.XII.2011= 1006,48
TOTAL INCASARI=159449,18
CHELTUIELI= 159144,77
Sold la 31.XII.2012=304,41

In aceasta perioada nu s-au gasit lipsuri in gestiune, penalizarile au fost calculate corect si facturile catre furnizori au fost platite in termen.
       Fata de cele prezentate mai sus in baza art. 33 din leg. 233/2007 propunem adunarii generale a asociatiei descarcarea de gestiune a Comitetului Executiv si a administratorului.
                Drept pentru care am incheiat prezentul Raport.
Comisia de cenzori
Neacsu Georgeta
Barbu Adrian
Stanciu Viorica

Programul local privind reabilitarea blocurilor de locuinte in sectorul 3


Programul local multianual privind cresterea performantei energetice la blocurile de locuinte
din sectorul 3
Etapele necesare implementarii programelor de interventie sunt urmatoarele:
Identificarea si inventarierea blocurilor de locuinte construite dupa proiecte elaborate in perioada 1950-1990;
Instiintarea asociatiilor de proprietari de catre coordonatorul local privind inscrierea in programul local;
Hotararea adunarii generale a proprietarilor de inscriere in programul local si semnarea contractului de mandat;
Proiectarea lucrarilor de interventie;
Executarea lucrarilor de interventie;
Receptia la terminarea lucrarilor si eliberarea certificatului de performanta energetica, cu evidentierea consumului anual specific de energie calculat pentru incalzire;

Receptia finala , dupa expirarea perioadei de garantie de buna executie de 3 ani.

Nr.     Adresa                                                           Anul contruirii   Nr. etaje    Nr. ap. 
............................................................................................................................................................
943 . Str. Tudor Ghe. Bogdan, nr. 4, bl. 20 B1                  1983            S+P+8        44     
944.  Str.Tudor Ghe. Bogdan, nr. 2, bl. 20B ,sc.1             1983           S+P+8         52 
............................................................................................................................................................ 
1477.  Str. Breaza nr 5, bl V22B                                     1988       S+P+8           54
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                 DIRECŢIA INVESTIŢII SI ACHIZIŢII,                    DIRECTIA JURIDICA SI PATRIMONIU,
                                                                                                          INTOCMIT,
                    Cojocaru Monica,                                                    Mustăţea Emilia,                                        
  Lucrarile de interventie la anvelopa blocului de locuinte, stabilite prin Ordonanta de urgenta a
Guvernului nr. 18/2009 sunt: izolarea termica a peretilor exteriori; inlocuirea ferestrelor si a usilor exterioare,
inclusiv tamplaria aferenta accesului in blocul de locuinte, cu tamplarie performanta energetic; termo –
hidroizolarea terasei/termoizolarea planseului peste ultimul nivel in cazul existentei sarpantei;izolarea termica
a planseului peste subsol, in cazul in care prin proiectarea blocului sunt prevazute apartamente la parter;
lucrari de demontare a instalatiilor si a echipamentelor montate aparent pe fatadele/terasa blocului de
locuinte, precum si remontarea acestora dupa efectuarea lucrarilor de izolare termica; lucrari de refacere a
finisajelor anvelopei.
              CORALIA FILIP                                                           CAMELIA AVRAMESC

Programul local multianual privind cresterea performantei energetice la blocurile de locuinte
din sectorul 3
Etapele necesare implementarii programelor de interventie sunt urmatoarele:
Identificarea si inventarierea blocurilor de locuinte construite dupa proiecte elaborate in perioada 1950-1990;
Instiintarea asociatiilor de proprietari de catre coordonatorul local privind inscrierea in programul local;
Hotararea adunarii generale a proprietarilor de inscriere in programul local si semnarea contractului de mandat;
Proiectarea lucrarilor de interventie;
Executarea lucrarilor de interventie;
Receptia la terminarea lucrarilor si eliberarea certificatului de performanta energetica, cu evidentierea consumului anual specific de energie calculat pentru incalzire;

Receptia finala , dupa expirarea perioadei de garantie de buna executie de 3 ani.

Nr.     Adresa                                                           Anul contruirii   Nr. etaje    Nr. ap. 
............................................................................................................................................................
943 . Str. Tudor Ghe. Bogdan, nr. 4, bl. 20 B1                  1983            S+P+8        44     
944.  Str.Tudor Ghe. Bogdan, nr. 2, bl. 20B ,sc.1             1983           S+P+8         52 
............................................................................................................................................................ 
1477.  Str. Breaza nr 5, bl V22B                                     1988       S+P+8           54
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                 DIRECŢIA INVESTIŢII SI ACHIZIŢII,                    DIRECTIA JURIDICA SI PATRIMONIU,
                                                                                                          INTOCMIT,
                    Cojocaru Monica,                                                    Mustăţea Emilia,                                        
  Lucrarile de interventie la anvelopa blocului de locuinte, stabilite prin Ordonanta de urgenta a
Guvernului nr. 18/2009 sunt: izolarea termica a peretilor exteriori; inlocuirea ferestrelor si a usilor exterioare,
inclusiv tamplaria aferenta accesului in blocul de locuinte, cu tamplarie performanta energetic; termo –
hidroizolarea terasei/termoizolarea planseului peste ultimul nivel in cazul existentei sarpantei;izolarea termica
a planseului peste subsol, in cazul in care prin proiectarea blocului sunt prevazute apartamente la parter;
lucrari de demontare a instalatiilor si a echipamentelor montate aparent pe fatadele/terasa blocului de
locuinte, precum si remontarea acestora dupa efectuarea lucrarilor de izolare termica; lucrari de refacere a
finisajelor anvelopei.
              CORALIA FILIP                                                           CAMELIA AVRAMESC




ACTIVITATI PREMERGATOARE

SEDINTA


ADUNARII GENERALE A ASOCIATIEI DE PROPRIETARI BLOCUL 20 B1

privind descarcarea de gestiune pe anul 2012 si aprobarea Planului de reparatii pe anul 2013 ( Bugetul de venituri si cheltuieli)


ACTIVITATI:

1.       Discutii cu cenzorii pentru intocmirea Raportului de activitate pe anul 2012;
2.       Discutii cu membrii Comitetului Executiv si cu administratorul pentru intocmirea Planului de reparatii si a Bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2013;
3.       Intocmirea Planului de reparatii pe anul 2013;
4.       Intocmirea Bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2013;
5.       Intocmirea Darii de seama privind activitatile Comitetului Executiv pe anul 2012;
6.       Stabilirea datei si orei sedintei Adunarii Generale a Asociatiei de Proprietari pe anul 2012   (emiterea unei Decizii de comitet);
7.       Efectuarea de demersuri legale privind asigurarea cvorumului la sedinta;
·         Discutii cu membrii din asociatie pentru participarea  la sedinta;
·         Contactarea membrilor din asociatie care nu pot participa la sedinta in vederea imputernicirii altor membrii care sa le reprezinte interesele;
8.       Intocmirea  si afisarea la avizier a Procesului verbal al adunarii generale , semnat de comitet.

Presedinte asociatie ,

Topoloiu Emil,




PLAN DE REPARATII


pe anul 2013


PROIECT



In conformitate cu prevederile art. 27 si 30 din Legea nr. 230/ 2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, Comitetul Executiv propune prezentul Plan de reparatii pe anul 2013, ce cuprinde urmatoarele lucrari:


1. Inlocuirea tevilor de apa calda de la subsol, cu tevi din PPR; 

2. Montarea unui sistem de supraveghere video la parterul blocului.

Prezentul plan de reparatii va intra in vigoare dupa aprobare de adunarea generala.





COMITETUL EXECUTIV



1.Topoloiu Emil
2.Gavrila Elena
3.Toparceanu Vasile





DARE DE SEAMA


privind activitatile desfasurate de Comitetul Executiv in anul 2012


                In anul 2012 Comitetul Executiv a fost format din Alecu Marin (Topoloiu Emil din 31.08.2012)- presedinte, Gavrila Elena si Toparceanu Vasile – membrii.
                Activitatile desfasurate de comitet au fost menite sa asigure o buna functionare a asociatiei, respectiv,  asigurarea utilitatilor necesare locatarilor blocului,  precum si mentinerea in stare de functionare a instalatiiilor si celorlalte parti ale proprietatii comune.
                Nu au fost probleme in ce priveste utilitatile blocului si nici plata facturilor, neplatind penalizari la furnizori.
                De asemenea, nu au fost probleme deosebite cu restantierii, acestia au fost in numar rezonabil si au achitat dupa posibilitati, fara a aduce acuze administratiei.
                Din cele patru puncte ale Planului de reparatii aprobat  de adunarea generala au fost realizate numai doua,  din motive obiective si anume punctele 1 si 3.


                  Plan de reparatii pe anul 2012

1.        1.Repararea (modernizarea) cabinei ascensorului; Lucrare realizata.
2. Inlocuirea tevilor de apa calda de la subsol, cu tevi din PPR; 
3. Zugravirea holului de la intrarea in bloc si placarea cu faianta; Lucrare realizata.
4. Montarea unui sistem de supraveghere video.
2.         
3.        Lucrarile realizate  au fost facute in baza analizei ofertei cele mai avantajoase.
Colaborarea membrilor din administratia blocului o apreciem a fi buna.
In ce priveste reabilitarea termica a blocului,  putem spune ca suntem inscrisi in program pe lista la pozitia 943 din 1477 si speram ca in funtie de bugetul primariei sa fim inclusi anul acesta sau la anu.

Presedinte asociatie,

Topoloiu Emil,