joi, 28 aprilie 2011

Plan de reparatii pe anul 2011(stadiul reparatiilor la zi)

PLAN DE REPARATII
pe anul 2011, aprobat de Adunarea Generala a Proprietarilor
conform Hotararii nr. 15 din 05.02.2011 si Hotararii nr. 28 din 09.05.2011


Lucrarea Pret prevazut Pret realizat Executat
1 Repararea interfonului (înlocuirea panoului exterior al interfonului cu un panpou cu TAG de proximitate)
1000 lei
1063,24 11 ianuarie
2011
2 Repararea părţii exterioare a camerei liftului (pereţi, tinichigerie şi acoperiş)
2000 lei
3 Renovarea cabinei lifului (înlocuire pereţi cu tablă de aluminiu)
6000 lei Amanată
pentru
2012
-----
4 Înlocuirea tevilor de apă caldă de la subsol (de la coloana de alimentare, până la coloanele de la subsol către apartamente, 9 coloane
6000 lei
5337,29 18
Iunie
2011

Presedinte asociatie
Alecu Marin

sâmbătă, 16 aprilie 2011

Atentie, asociatia poate intra in incapacitate de plata !

Avand in vedere restantele fara precedent la cotele de intretinere si la fondul de reparatii acumulate de apartamentul 34( si alti proprietari), se impun a se lua masuri cum ar fi:
1. majorarea fondului de rulment;
2. efectuarea unui imprumut in banca;
3. discutii cu restantierii pentru a-i determina sa achite restantele.
COMITETUL EXECUTIV

joi, 14 aprilie 2011

Paste fericit !

Asociatia cauta oferte privind schimbarea instalatiei de apa la subsol

Conform Planului de reparatii aprobat de Adunarea Generala in data de 05.01.2011 a fost aprobata masura de schimbare a instalatiei de apa rece de la subsolul blocului.
Asteptam oferte ale unor instalatori persoane juridice care ar putea efectua lucrarea( pretul manoperei, perioada in care poate efectua lucrarea, cate zile va fi oprita apa,garantare lucrare/materiale).
Ofertele sunt asteptate pana pe data de 27.aprilie 2011.

Anunt TAG uri defecte interfon 2011

În cazul în care cartela (TAG-ul) de la interfon nu mai asigură accesul în bloc, vă rugăm să vă adresaţi societăţii ABA Security, doarece avem garanţie 12 luni şi cartelele defecte se vor schimba gratuit.
Deasemenea, în cazul în care aparatul din apartament nu vă funcţionează puteţi sesiza defecţiunea personal pentru a stabili ziua intervenţiei.
Telefon : 021. 3358420;

sâmbătă, 9 aprilie 2011

Decizie adoptare proiect de statut si acord de asociare

DECIZIA NR. 5 din 25.02.2011


Având în vedere Programul de măsuri adoptat de Comitetul Executiv al asociaţiei în data de 15.10.2010, prevederile Legii 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari, cât şi de Hotarârea Adunarii Generale a Proprietarilor nr. 17 din 25.02.2011, (hotărare luată pe bază de semnătură conform art. 8 din Legea 230/2007), în care peste 2/3 din proprietari au fost de acord cu schimbarea Statutului şi reactualizarea Acordului de asociere, adoptă prezentul Proiect de statut şi Acord de asociere, ce vor fi afişate la avizierul blocului şi postate pe blogul asociatiei (AP 20B1).
Afişarea la avizierul asociaţiei se va face timp de 15 zile şi după analiza eventualelor propuneri, se va trece la completarea tabelelor ( anexe la statut si acord) în conformitate cu art. 5, art. 6 şi art. 8 din Legea 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari si art. 4 , art. 7 şi art. 8 din Normă metodologică din 19/12/2007 de aplicare a Legii nr. 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari.
Comitetul deleagă pe preşedintele asociaţiei să se ocupe de redactarea, cât şi de completarea tabelelor necesare.

Termen : 15. 04 .2011.

COMITETUL EXECUTIV

Decizie telefon asociatie

DECIZIA NR. 4 din 24.02.2011



Având în vedere Programul de măsuri adoptat de Comitetul Executiv al asociaţiei în data de 15. 10.2010, cât şi de propunerea administratorului blocului de a nu se mai include în Referatul de cheltuieli suma privind convorbiri telefonice fără un document justificativ (factură, chitanţă, bon fiscal), Comitetul Executiv decide ca începand cu data de 01.03.2011 să fie întocmit un contract de abonament cu unul din operatorii de telefonie care să ofere şi un telefon în pretul contractului. Pretul abonamentului nu va depaşi 7 euro lunar.
Persoanele din administraţia blocului vor avea grijă să nu fie depăşită suma din abonament, decât în situatii de nevoie pentru asociaţie, situaţii aprobate de comitet.
Persoana delegată de comitet să se ocupe de stabilirea operatorului telefonic, cât şi de încheierea contractului va fi preşedintele asociaţiei.

Termen : 15. 03 .2011.

COMITETUL EXECUTIV

Decizie organizare 11 februarie 2011

DECIZIA NR. 3 din 11.02.2011

1. Comunicarea hotararilor Adunarii Generale a Proprietarilor se va face in conformitate cu art.10 si art. 25 din Legea 230/2007 prin afisarea acestora la avizierul blocului, cat si prin publicarea pe blogul asociatiei (ap20B1);
2. Avand in vedere faptul ca asociatia nu detine calculator si imprimanta si ca materilele pentru asociatie sunt editate si printate de presedintele asociatiei la calculatorul si imprimanta personala, se aproba decontarea odata pe an a unui set se cartuse pentru imprimanta;
3. Se aproba cumpararea unui sistem de iluminare cu senzor de prezenta pentru parterul blocului.
4. In conformitate cu art. 14 din HG 1588/2007, atat convocarea, cat si reconvocarea sedintelor Adunarii Generale a Proprietarilor, se va face prin anuntul la avizier, cat si tabel nominal semnat de majoritatea proprietarilor.
5. Avand in vedere faptul ca Statutul asociatiei nu este intocmit cu respectarea prevederilor L 230/2007, se impune adoptarea unui nou statut, urmand a se parcurge urmatarele etape:
A) Etapa 1-Se va luat acordul a minim 2/3 din proprietari;
B) Etapa II- Comitetul Executiv va elabora Proiectul de Statul, care va fi afisat la avizier si postat pe blogul asociatiei;
C) Etapa III- Proiectul de Statut va fi supus aprobarii Adunarii Generale;
De asemenea va fi reactuatizat si Acordul de asociare al membrilor asociatiei.
Tinand cont de faptul ca legea prevede ca peste 2/3 din proprietari sa adopte cele de mai sus, cat si de faptul ca la sedinte nu este asigurata prezenta necesara, in conformitate cu art. 8, art.25 din Legea 230/2007, acordul se va lua pe baza de tabel nominal.
Termen : 15. 04.2011.

COMITETUL EXECUTIV

Decizie contestare lista dec 2010 ap 34

DECIZIE NR. 2 din 02.02.2011

În baza contestatiei depuse la data de 02.02.2011 de proprietara apartamentului 34, care contesta lista de plata a cotelor de intretinere pe luna decembrie 2010, afisata la 20.01.2011.
Fata de cele prezentate rugam comisia de cenzori sa efectueze o verificare a listei de plata contestate si in scurt timp sa intocmeasca un proces verbal cu rezultatul verificarilor.
Verificarile se vor efectua in conformitate cu prevederile art. 10 , art. 30 si art. 31 din Legea 230/2007 şi art. 12 pct. 1 lit. c şi d, din Hotararea 1588/2007.
Comitetul Executiv deleaga pe preşedintele acestuia sa redacteze si sa comunice contestatarei raspunsul in baza verificarii cenzorilor, cu respectarea termenului legal.
Aspectele privind tipizatul listei de plata, iluminatul de la parterul blocului, pierderile de apa, cat si alte probleme, au fost si raman in atentia comitetului.


COMITETUL EXECUTIV

Decizie reparare interfon

DECIZIA NR. 1 din 07.12.2010
Conform art. 40 alin. (1) din H.G. nr. 1.588/2007 comitetul executiv al asociaţiei de
proprietari, adoptă următorul
REGULAMENT

pentru calculul valorii consumului de apă în cadrul asociaţiei

1. Se citeşte, se determină şi se consemnează consumul de apă în metri cubi înregistrat pe contoarele din apartamente (diferenţa dintre indexul nou şi cel vechi).
2. Se determină lunar costul mediu pentru 1 metru cub de apă prin împărţirea valorii totale din factură la cantitatea de apă facturată specificată pe factură;
3. Se înmulţeşte costul mediu pentru 1 metru cub de apă cu consumul în metri cubi înregistrat pe contoarele individuale conform punctului 1) pentru fiecare apartament şi se calculează valoarile individuale şi suma totală a valorilor rezultate;
4. Se face diferenţa dintre valoarea de pe factură şi valoarea rezultată la punctual 3).
5. Diferenţa până la valoarea facturii se consideră pierdere şi se consemnează alături de celelalte cheltuieli, repartizându-se pe cotă parte indiviză;
În acesta ultimă situaţie, dacă perderile sunt mai mari de 10%, administratorul prezintă urgent situaţia preşedintelui şi comitetului executiv şi vine cu propuneri concrete în vederea depistării cauzelor acestor diferenţe, de limitare a pierderilor, scapărilor, sustragerilor de apă şi/sau remedierea defecţiunilor la instalaţia de alimentare cu apă.

H 41 /2002 (CLMB) -Art.5. Adunarea Generală va stabili un cuantum pentru plata părţilor comune referitor la consumul de apă rece, apă caldă menajeră si căldură. Cuantumul de plată aferent părţilor comune, care revine deţinătorilor de apartamente contorizate individual, nu va depăsi 10% (zece la sută) din consumul total înregistrat de contoarele instalate în apartamente. În cazul în care absolut toate apartamentele sunt contorizate, cuantumul pentru părţile comune va fi stabilit pe baza diferenţei între consumul înregistrat de contoarele generale sau pasante de la imobile sau scări si suma consumurilor înregistrate la fiecare apartament.
Lege 230/2007-Art. 48(1)- Stabilirea şi repartizarea sumei care priveşte proprietatea comuna ce revine fiecărui proprietar din cadrul condominiului se fac proporţional cu cota-parte indiviză din proprietatea comuna.

Citirea indexurilor contoarelor individuale va fi cu 3 zecimale (ex. 345, 234).
Prezenta decizie intra in vigoare incepând cu data de 08.12.2010
COMITETUL EXECUTIV

Regulament calcul consum apa

DECIZIA NR. 1 din 07.12.2010
Conform art. 40 alin. (1) din H.G. nr. 1.588/2007 comitetul executiv al asociaţiei de
proprietari, adoptă următorul
REGULAMENT

pentru calculul valorii consumului de apă în cadrul asociaţiei

1. Se citeşte, se determină şi se consemnează consumul de apă în metri cubi înregistrat pe contoarele din apartamente (diferenţa dintre indexul nou şi cel vechi).
2. Se determină lunar costul mediu pentru 1 metru cub de apă prin împărţirea valorii totale din factură la cantitatea de apă facturată specificată pe factură;
3. Se înmulţeşte costul mediu pentru 1 metru cub de apă cu consumul în metri cubi înregistrat pe contoarele individuale conform punctului 1) pentru fiecare apartament şi se calculează valoarile individuale şi suma totală a valorilor rezultate;
4. Se face diferenţa dintre valoarea de pe factură şi valoarea rezultată la punctual 3).
5. Diferenţa până la valoarea facturii se consideră pierdere şi se consemnează alături de celelalte cheltuieli, repartizându-se pe cotă parte indiviză;
În acesta ultimă situaţie, dacă perderile sunt mai mari de 10%, administratorul prezintă urgent situaţia preşedintelui şi comitetului executiv şi vine cu propuneri concrete în vederea depistării cauzelor acestor diferenţe, de limitare a pierderilor, scapărilor, sustragerilor de apă şi/sau remedierea defecţiunilor la instalaţia de alimentare cu apă.

H 41 /2002 (CLMB) -Art.5. Adunarea Generală va stabili un cuantum pentru plata părţilor comune referitor la consumul de apă rece, apă caldă menajeră si căldură. Cuantumul de plată aferent părţilor comune, care revine deţinătorilor de apartamente contorizate individual, nu va depăsi 10% (zece la sută) din consumul total înregistrat de contoarele instalate în apartamente. În cazul în care absolut toate apartamentele sunt contorizate, cuantumul pentru părţile comune va fi stabilit pe baza diferenţei între consumul înregistrat de contoarele generale sau pasante de la imobile sau scări si suma consumurilor înregistrate la fiecare apartament.
Lege 230/2007-Art. 48(1)- Stabilirea şi repartizarea sumei care priveşte proprietatea comuna ce revine fiecărui proprietar din cadrul condominiului se fac proporţional cu cota-parte indiviză din proprietatea comuna.

Citirea indexurilor contoarelor individuale va fi cu 3 zecimale (ex. 345, 234).
Prezenta decizie intra in vigoare incepând cu data de 08.12.2010
COMITETUL EXECUTIV

Regulement privind trecerea persoanelor la intretinere

DECIZIA NR. 2 din 14.12.2010

In conformitate cu prevederile art. 17 pct. 1 lit. r din Hotararea 1588/2007 comitetul executiv va stabili trecerea si scoaterea persoanelor la cotele de intretinere, cum se va preciza in urmatorul:

REGULAMENT

a) Trecerea persoanelor la cotele de intretinere se va face la solicitarea proprietarului/ locatarului sau de catre administratorul blocului la solicitarea scrisa a unui vecin (proprietar/ locatar);
b) Scoaterea persoanelor de la cotele de intretinere se va face dupa cum urmeaza:
• Persoanele stabile (proprietar, coproprietar si alti membri de familie) vor fi scoase de la cotele de intretinere daca nu locuiesc nicio zi din luna;
• Persoanele care locuiesc temporar minim 15 zile din luna, vor fi trecute la intretinere, pentru o luna intreaga;
Scoaterea de la cotele de intretinere se va face numai in baza unei cerei scrise, depuse la presedintele asociatiei in primele 10 zile a lunii pentru care se face cererea; Cererea se face pe periada determinata (maxim 3 luni) sau nedeterminata.

Art. 17. - (1) Comitetul executiv al asociaţiei de proprietari are următoarele atribuţii:
r) stabileşte cotele de participare pe persoană la cheltuielile aferente persoanelor cu domiciliul în clădire şi pentru persoanele care locuiesc temporar, minimum 15 zile pe lună; stabileşte perioada pentru care proprietarii, respectiv chiriaşii, pot solicita în scris scutirea de la plata cheltuielilor pe persoană şi care trebuie să fie de cel puţin 15 zile pe lună, conform hotărârii adunării generale;

Prezenta decizie intra in vigoare incepând cu data de 01.01.2011


COMITETUL EXECUTIV

Decizie reziliere conventie cititor de contoare

Comitetul Executiv al asociaţiei format din Alecu Marin- preşedinte, Gherghe Emanoil- membru şi Ursache Ioana – membru, adoptă

DECIZIA NR. 3 din 30.12.2010

1- Având în vederea cererea cititorului de contoare, de reziliere a convenţiei de prestări servicii, din data de 30.12.2010, începând cu data de 01.01.2011, Comitetul Executiv este de acord cu preluarea acestei activităţi de preşedintele asociaţiei, cat si a indemnizatiei in valoare de 290 lei net , conform Hotărârii Adunării Generale care a stabilit ca preşedintele şi un cenzor să fie retribuit.



COMITETUL EXECUTIV