sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Reparatie interfon explicatii

30 TAG-uri gratuite 0
20 TAG-uri 9,3/bucată 186,00
Revizie 218,24
Panou 659,00
TOTAL 1063,24


A fost încheiat contract de service pentru interfon 1 leu/ap.(fără TVA).

miercuri, 12 ianuarie 2011

Raport cu propunere de descarcare de gestiune

ASOCIAŢIA DE PROPRIETARI
BLOCUL 20 B 1
COMISIA DE CENZORI
RAPORT
Încheiat astăzi 07.01.2011.
Comisia de cenzori formată din Neacşu Georgeta- preşedinte, Niţă Daniel- membru şi Barbu Adrian- membru, s-a întrunit astăzi data de mai sus, pentru a întocmi Raportul de activitate pe anul 2010 şi a rezultat următoarea situaţie:
Administraţia blocului 20 B1 pe această perioadă a fost asigurată de Alecu Marin –preşedinte, Gherghe Emanoil- membru, Ursache Ioana- membru şi Nedelescu Ştefan- administrator.
Raportul s-a întocmit în baza art. 33 din Legea 230/2007 şi art. 19 şi art. 20 din HG 1588/2007 (Norma metodologică din 19.12.2007).
Activitatea Comitetului Executiv o apreciem a fi bună, Deciziile adoptate au fost în conformitate cu Regulamentul de organizare şi funcţionare, Statutul asociaţiei şi legislaţia în vigoare.
.

I. ÎNCASĂRI:
Întreţinere = 117816,62
Fond rulment = 647,00
Fond reparaţii = 87,48
Penalizări = 1245,39
Total încasări =
II. CHELTUIELI
RADET = 47220,89
APANOVA = 18956,52
ROSAL = 10741,11
CURAŢENIE = 6538,50
CANAL = 3736,40
GAZE = 6259,97
LUMINA =4003,45
LIFT = 1836,30
GOSPODAREŞTI = 1538,25
SALARII = 9656,00
INDEMNIZAŢII = 8256,00
REVIZIE ISCIR = 1221,98
DEZAFECTARE ANTENA TV = 250,00
REPARAŢII TERASĂ = 3994,25
ONORARIU AVOCAT = 750,00
AMORTIZOR UŞA INTRARE =135,00
TOTAL cheltuieli = 125094,62
Încasări anul 2009 = 123796,49
Sold 31.12.2009 = 1993,20
Total încasări = 125789,69
Total cheltuieli 2010 = 125094,62
Sold 31.12.2010 = 695,07

SOLDURI LA 31.12.2010

FOND RULMENT = 15962,10
PENALIZĂRI = 2949,35
DOBANZI CEC BANK = 221,04
DEPOZIT CEC BANK = 6200,00

CHELTUIELI DIN PENALIZĂRI
• Dezafectat antena colectivă TV= 250,00
• Reparat terasa = 1568,85
• Onorariu avocat = 600,00
• Întâmpinare memoriu avocat = 150,00
TOTAL = 2568,85

În ce priveşte restanţierii Comitetul Executiv a întreprins măsurile legale, respectiv atenţionari şi somări, ce au dat rezultate în ce priveşte ap.18 şi 36, dar nu şi în ce priveşte ap. 34 care a fost acţionat în judecată pentru recuperarea datoriilor faţă de asociaţie.
În această perioadă nu s-au găsit lipsuri în gestiune, penalizările au fost calculate corect şi facturile către furnizori au fost plătite în termen.
Faţă de cele prezentate mai sus, în baza art. 33 din Legea 230/2007, propunem Adunării Generale a asociaţiei, descărcarea de gestiune a Comitetului Executiv şi a administratorului.

Drept pentru care am încheiat prezentul raport.

PLANUL DE REPARAŢII PE ANUL 2011

În conformitate cu art . 27 şi art. 30 din Legea 230/2007 Comitetul Executiv al asociaţiei întocmeşte proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2011.
Art. 27. - Adunarea generală a proprietarilor membri ai asociaţiei de proprietari are următoarele atribuţii:
c) adoptă şi modifică bugetele de venituri şi cheltuieli;
Art. 30. - (1) Comitetul executiv, reprezentat de preşedintele asociaţiei de proprietari, are următoarele atribuţii:
c) întocmeşte proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli şi pregăteşte desfăşurarea adunărilor generale;

Comitetul Executiv al asociaţiei propune ca în anul 2011 să fie efectuate următoarele lucrări:
1. Repararea interfonului (înlocuirea panoului exterior al interfonului cu un panpou cu TAG de proximitate);
2. Repararea părţii exterioare a camerei liftului (pereţi, tinichigerie şi acoperiş);
3. Renovarea cabinei lifului (înlocuire pereţi cu tablă de aluminiu);
4. Înlocuirea tevilor de apă caldă de la subsol (de la coloana de alimentare, până la coloanele de la subsol către apartamente, 9 coloane);

Extras din Legea 230/2003
Art. 16. - (1) Proprietarii sunt obligaţi să ia măsuri pentru consolidarea sau modernizarea clădirii, pentru reabilitarea termică şi eficienţa energetică, potrivit prevederilor legale. Indiferent de natura intervenţiilor se va avea în vedere menţinerea aspectului armonios şi unitar al întregii clădiri.
(2) În clădirile afectate de seisme, proprietarii au obligaţia de a lua de urgenţă măsuri pentru consolidare, cu sprijinul autorităţii publice locale sau centrale.
..................................................................................................................................
Art. 56. - (1) Constituie contravenţii următoarele fapte:
a) neluarea de către proprietari, de către asociaţia de proprietari sau de către comitetul executiv al asociaţiei de proprietari a tuturor măsurilor necesare pentru repararea şi menţinerea în stare de siguranţă a clădirii şi a instalaţiilor comune aferente (ascensor, instalaţii de alimentare cu apă, de canalizare, de încălzire centrală, de preparare şi distribuire a apei calde, instalaţii electrice şi de gaze, instalaţii de colectare a deşeurilor, instalaţii de antenă colectivă, telefonie etc.) pe toată durata existenţei acestora;

DARE DE SEAMĂ a Comitetului Executiv al asociaţiei pe anul 2010

Comitetul Executiv al asociaţiei alcătuit din Alecu Marin- preşedinte, Gherghe Emanoil - membru şi Ursache Ioana - membru, a desfăşurat următoarele activităţi:
-Supravegherea desfăşurarii tuturor activităţilor din cadrul asociaţiei de proprietari, în mod special situaţia încasărilor plăţilor lunare;
-Aducerea la îndeplinire a hotărârilor Adunării Generale şi urmărirea respectarii prevederilor legale, a statutului şi a acordului de asociere ale asociaţiei de proprietari;
-Întocmirea proietelor Planului de reparaţii şi a Bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2011;
-Analizarea crererilor adresate de proprietarii blocului Comitetului Executiv, cu asigurarea răspunsurilor în termenul legal;
- Menţinerea în stare de folosinţă a părţilor şi instalaţiilor comune în conformitate cu normele legale în vigoare;
- Realizarea Planului de reparaţii aprobat de Adunarea Generală pentru anul 2010, valoarea lucrărilor fiind de 250 lei pentru antena colectivă şi de 3994,25 lei pentru repararea parţială a terasei blocului;
-Au fost actualizate contractele cu furnizorii de servicii;
-Datorită crizei, comitetul executiv în anul 2010 nu a mai majorat salariile persoanelor retribuite din cadrul asociaţiei, mai mult a reziliat convenţia cu instalatorul începând cu 01.11.2010;
- Au fost luate măsurile legale cu privire la restanţierii la cotele de întreţinere, respectiv discuţii, atenţionări, somări la avizier şi prin poştă, măsura fiind eficientă în ce priveşte apartamentele 18 şi 36, nu acelaşi lucru se poate afirma şi cu privire la apartamentul 34, care a refuzat dialogul cu membrii din administraţia blocului, aceasta trimiţând să discute problema restanţelor pe vecina sa de la apartamentul 32, care a insistat la preşedintele asociaţiei pentru reducerea penalizărilor, fără ca cea în cauză să se adreseze cu o solicitare în scris şi să motiveze neplata cotelor de întreţinere de aproape doi ani sau să solicite amănarea penalizărilor.
Reprezentantul aprtamentului 18 s-a angajat în scris că va plati regulat o luna si 150 lei din restantă.
Faţă de aceste aspecte comitetul executiv a decis acţionarea în judecată a proprietarei apartamentului 34, asociaţia fiind reprezentată în instanţă de un avocat ales, măsură fără precedent din anul 1983;
-În conformitete cu prevederile Legii 175/2010 pentru modificarea Legii nr. 230/2007 privind înfiintarea, organizarea si funcţionarea asociaţiilor de proprietari, am luat măsura afişarii la avizierul asociaţiei a penalizărilor încasate, precum şi a sumelor cheltuite.
-Menţinerea unui climat normal de lucru în cadrul administraţiei blocului cât şi al asociaţiei în general;
Prin Programul de masuri aprobat de comitetul executiv în anul 2010 ne propunem aplicarea prevederilor legale în vigoare, cât şi asigurarea unei transparenţe mai mari cu privire la activitatea asociaţiei.

BUGET DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2011

În conformitate cu art . 27 şi art. 30 din Legea 230/2007 Comitetul Executiv al asociaţiei întocmeşte proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2011.
Art. 27. - Adunarea generală a proprietarilor membri ai asociaţiei de proprietari are următoarele atribuţii:
c) adoptă şi modifică bugetele de venituri şi cheltuieli;
Art. 30. - (1) Comitetul executiv, reprezentat de preşedintele asociaţiei de proprietari, are următoarele atribuţii:
c) întocmeşte proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli şi pregăteşte desfăşurarea adunărilor generale;

A. VENITURI:
Asociaţia de Proprietari blocul 20 B 1 are venituri din:
1 - Fondul de rulment = 15962,1
2 - Fondul de reparaţii = 0 (TOTAL=3170,39)
Penalizările încasate= 2949,35
Dobânzi CEC Bank = 221,04
Nc Lucrarea Estimare pret Total preţ estimat Obs.
Materiale Manoperă
1 Interfon 500 500 1000
2 Cameră lif 700 300 1000
3 Cabina lift 2000 1000 3000
4 Ţevi subsol apă caldă 3000 2000 5000
B. CHELTUIELI:
• Facturi furnizori;
• Salarii;
• Impozite ;
• Cheltuieli administrative;
• Reparaţii;
Începând cu afişarea listei din 20.01.2011 se va reţine în listă fond de reparaţii.
Ţinând cont de faptul că în fondul de reparaţii se află suma de mai sus, se va reţine lunar 7,03 lei la garsonieră şi 14,64 lei la apartament.(7000 lei/an).