marți, 24 mai 2011

Decizia nr 10 din 18.05.2011 organizare

Asociaţia de Proprietari Blocul 20 B 1
Str. B.G. Tudor, nr. 4, sectorul 3
CF 13139494
Comitetul Executiv
PROCES VERBAL
Încheiat azi 18.05.2011.
Comitetul Executiv al asociaţiei format din Alecu Marin- preşedinte, Gherghe Emanoil-membru şi Ursache Ioana – membru, adoptă prezenta

DECIZIE NR. 10 din 18.05.2011

În conformitate cu prevederile legii 230/2007, a Statutului Asociaţiei de Proprietari Blocul 20 B1, a Planului de măsuri adoptat de Comitetul Executiv şi a Hotărârii Adunării Generale a Asociaţiei din data de 09.05.2011 decidem:

1. Se aproba solicitarea administratorului blocului de retribuire a activitatilor privind citirea trimestrial a indexurilor contoarelor individuale si repartizarea consumurilor pe apartamente, in conformitate cu Decizia nr. 7 din 02.05.2011, Hotararea nr. 15 din 09.05.2011 a Adunarii Generale a Asociaţiei de Proprietari Blocul 20 B 1, Regulamentul pentru citirea valorii consumului de apa in cadrul asociatiei, aprobat de Comitetul Executiv prin Decizia nr. 1 din 07.12.2010. Valoarea retributiei pentru aceste activitati va fi de 145 lei lunar (net).
2. Lucrarile de reparatii aprobate de adunarea generala vor fi efectuate in limita sumelor existente in fondul de reparatii ( fondul de reparatii include si sumele din dobanzi bancare precum si penalizari incasate), mai intai instalatia de apa rece de la subsol, conform Deciziei nr. 9 din 12.05.2011 a comitetului si dupa aceea camera exerioara a liftului, dupa alegerea ofertei convenabile de comitet. Deasemenea, tot in fondul de reparatii vor fi incluse si sumele ce vor fi incasate din contractul de publicitate ce urmeaza a fi incheiat conform hotararii adunarii generale din 09.05.2011( numai daca acesta se va incheia!).

În urama demersurilor facute de membrii din administratia blocului in ultimele 5-6 zile, unii proprietari au raspuns pozitiv achitand anticipat partial sau total fondul de reparatii.
Se va negocia cu executantul lucrarii posibilitatea efectuarii plăţii manoperei pentru lucrare în două rate, una la finalizare si cealalta la 30 de zile;
Luarea sumei necesare din fondul de rulment se va face numai dupa finalizarea semnarii tabelului de catre proprietari, situatie in care Comitetul Executiv va emite o decizie prin care se va da dispozitie administratorului sa foloseasca sumele necesare, pentru a avea acoperire in cazul unui eventuat control.
Cu ocazia sedintei au fost invitati si ceilalti membrii din administratie, raspunzand solicitarii numai administratorul.

COMITETUL EXECUTIV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu